Maduka

1) Size: 350ml
RM 69.90 (WM)
RM 80.90 (EM)
2) Size: 245ml
RM49.00 (WM)
RM57.90 (EM)

Rasailah kehebatan madu sebenar yang asli, penuh khasiat dan lazat. Maduka merupakan produk keluaran Healin yang di perolehi daripada sumber madu akasia tulen yang diekstrak dari sarang lebah berasal daripada persekitaran semulajadi yang terkawal dipersekitaran tanah tinggi gurun yang sejuk.



Acasia Honey Relieve cough, sore throat and gastric ulcers



Prevent from bacterial infections



Improve food assimilation and absorption



Maintain healthy skin and hair



Act as a natural source of energy

Maduka telah disediakan dengan menggunakan kaedah khusus dan diproses dengan rapi tanpa menggunakan suhu yang tinggi. Ianya juga di tapis secara terkawal bagi mengekalkan nilai kandungan enzim dan khasiatnya yang asli. Dengan cara ini, ia mengekalkan hampir 100% ciri-ciri enzim semulajadi dalam madu asli serta tidak menjejaskan nilai pemakanan yang diperlukan oleh tubuh.

Ia dapat membantu anda menikmati kehidupan harian dalam keadaan lebih sihat dan ceria .

Kajian menunjukkan bahawa madu asli mengandungi pelbagai khasiat jenis vitamin, mineral, asid amino dan komposit yang bertindak sebagai anti-oksida untuk mencegah kerosakan sel oleh toksin dan radikal bebas dalam badan. Ini telah menjadi salah satu sebab mengapa madu digunakan sejak turun temurun sebagai sumber asli untuk melegakan batuk dan selsema.

Madu ialah bahan semulajadi yang dapat membekalkan tenaga segera dengan menyalurkan khasiat dan zat kepada tubuh badan manusia. Selain daripada memberi kecergasan kepada fizikal dan kemantapan tinggi mental, madu juga adalah merupakan sumber penting bagi mengekalkan kulit dan rambut yang sihat.

Kajian membuktikan madu mampu meningkatkan kecekapan sistem penghadaman, membantu penyerapan makan secara berkesan serta berguna untuk melegakan cirit- birit, sembelit dan masalah ulser perut yang kronik.

Tips
Sapukan Maduka ke atas roti, buah-buahan atau tambahkan ke dalam bijirin sarapan pagi anda, yogurt ataupun masukkan satu sudu besar Maduka ke dalam air panas ditambah dengan perahan jus lemon untuk menjadikan Maduka tonik untuk individu muda dan tua, mereka yang sakit dan sihat.

Direction of use - Adult / Children (Not suitable for baby)
- 2 tablespoons twice a day
- Consume directly / mixed with warm water with lime
- Can be spread on toasted bread or eat with cereals